KandaDinda

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

January 14, 2009 :::7 Things..what do you thing…hehehehe :p):::

1. 7 ciri lelaki idaman
  • COOL (coz i hot person hahhaa)
  • CARING (but rimas terlalu caring..huhuhu)
  • LOVING (of kos la kn…)
  • FUNNY (leh cheer up kalo mud aku gah bengang)
  • INDEPENDENT (xkn la nk bergntg gan aku je kot)
  • RELIGIOUS (baru la keluarge aman.amin)
  • SIMPLE (over dose payah gak hahha)

2. 7 lelaki/perempuan yang pernah anda minati sepanjang hidup
  • Primary sKooL (guy yg quiet but me very aktiv talk :D)
  • Form 1 (Guy yg very aktiv gan football..yeahh..)
  • 14 thun (jejake neh agak pemalu but I don’t think so skg kemain macam bnyak ckp je hahhaha..kawan kg sy..smpai skg still closed..aminn…=)
  • KRS campaign (losed contct with u afta I masuk Ipta..)
  • budak seni (neh pun satu pemalu gak bro neh..now still keep in touch g..dulu suke bagi aku ‘dolphin’ suke bangatt…)
  • Bro angkat ku (neh pun satu pemalu gak org nyee..waa..semua aku kenai pemalu jak..aku jak tataw malu…hhahh)
  • atAstro Bukit Jalil (fahrin ahmad..wakakaka jatuh segala buku2 aku dye langgor time nak g toilet astro time do tesis perkmbgn maklumat hehehe ;)samat say sorry…hurmm cm citer film r plak dah..lalalala..dlm ati suke bangat..)
3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
  • excited la beb!!!
  • uncontrollably shy..ehek..ashamed..^_^
  • hepi tersangat…cm dh terbang tggi ke langit :D
  • kaki neh cam ade ‘remote’ dah aihh..hehehehe
  • mgkn juger de mase tersenyum seorg diri…=)
  • cuak…la beb..kaku langsung..hhaha
  • B.A.H.A.G.I.A ^_^

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
  • Secret recipe…makan banyak2..hikhik =)
  • Laut..sbb aku suke lautt..hhahah
  • Bagunan bersejarah…;)
  • art/photo gallery
  • warung tepi jalan pun ok ;)
  • kedai makan..hhahha….

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan kepada pasangan anda
  • jam tgn because dye akan bwk jam tue kemana shaja..wink ;)
  • massge2 bergambar..hehhee
  • blnjew secret recipe..hehhhee
  • cap….
  • T-shirt yg aku pilih..
  • Bnde2 yang chumel2 cam aku..wakawkawkaka :D
  • buku2 yang best cam power rangers ker…hahhha

6. 7 tajuk lagu yang akan anda dedicate untuk pasangan anda
  • This I promise u By N’sc >>> sy janji dgn awak..:p..supye makan bnyak2..hehhe
  • Kerna ku sayang kamu By Dgyta >>> mudah2an..amin…
  • I remember By Mocca >>> sy slalu ingat awak..hehheeh
  • Cinta antara kita By Duta feat Baizura kahar >>> biar jauh u still in my mind..eceh..ayat poyo neh…hehhehe
  • Tentang kita By Couple >>> u and i…not upin&ipin hehhe :D
  • Takkan pernah melupakan mu By Couple >>> dun worie….insyaAllah…
  • Dekat padamu By Yusry

No comments:

Post a Comment