KandaDinda

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Bertemu Kembali @>----

Assalamualaikum & Salam Bertemu kembali...=)
Hye Oll!!!
Sihat?
Dah Mamam?
Hehehe....
Lama kan sy tak update2 blog nie..
Kesian plak dah ''bersawang''

Banyak cerita yang sy nak share with u all tapi tak berkesempatan, agak busy la dalam 2bulan nie..erm..
Actully, sekarang ni sy sedang bergiat untuk buka ''Make-up Artist aka Mak Andam'' yang lama sy tinggalkan dulu..
tercetusnya idea ni, apabila sy mula perasan contract sy dengan syarikat construction tamat pada hujung bulan October yang lalu. Dari situ sy cari inisiatif untuk terus bergerak dan merasakan itu cabaran baru buat diri sy.
Sy yakin rezeki ada dimana-mana, yang penting usaha kita untuk kecapinya kan.
Bercakap pasal ''Mak andam'' ni, sy mmg minat bidang ni conteng2 muka orang kasik lawakan..he3..lagipun before sy berhijrah ke Lumut dulu, mmg selalu ikot member buat andaman nie and dari situ sy dapat belajar asas2 mekap org. Lagipun, ada ''seni'' dalam make-up ni tau..best!!

Ok, selain dari Make-up Freelance. Sy juga sedang bergiat menceburkan diri dalam bidang Lakonan/modelling. Ha! Pelakon? wahh..."mesti korang anggap cmtue kan..''. Tak la hebat mana pun macam pelakon2 yang kat luar sana seperti my pebret acter ''Lisa Surihani / Que haidar''. Bukan sengaja tau pilih dorang. Ade makna pilih dorong coz, sy suka dgn lakonan depa nie fantastik bombastik!. Ha! cerita dalam karier baru ni, mula2 takot la nak cuba....takot kena tipu ke ape ker..but, sy tekadkan diri dgn semangat org keliling Alhamdulillah smpai sekarang..dah nak 3bulan dalam bidang nie...alolololo..kalau bb tue ''Masih mentah lagi''..Dengan bantuan production sy skg nie, Alhamdulillah sy semakin kuat untuk tempoh bidang ni.
Bukan sedang nak berlakon tau korang...perlukan Mental & Fizikal yang kuat..nak kene beli vitamin banyak2 nie...hehehehe..
Alhamdulillah, sekarang nie pihak production menghatar sy untuk pembikinan Drama iaitu ''Ustaz Coklat'' dan akan berada di channel Astro, Oasis. Coming soon...Coz, Sekarang nie pembikinan drama ni belum habis lagi. So nantikan lakonan sulung sy sebagai Salwa dalam drama tersebut. @>-----




No comments:

Post a Comment